Film The Model (2016) – kariera modelki, sukces, miłość, druga strona medalu. Kampania Balenciaga wiosna lato 2016

Męska rewolucja w The Look Of The Year 2016!

Nowy rok przynosi nam dużą nowość związaną z konkursem THE LOOK OF THE YEAR 2016. Właśnie ogłoszono, że w polskiej edycji tego jednego z najważniejszych i najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów dla modelek od tego roku będą mogli wziąć udział także mężczyźni! Oznacza to, że w tym roku na wrześniowej gali finałowej konkursu wybrani zostaną zarówno najlepsza modelka jak i najlepszy model w Polsce!

Wraz z tą informacją organizatorzy konkursu zaprezentowali też nową stronę internetową TLOTY oraz zdjęcia z kampanii promocyjnej konkursu, które wykonała Malwina Sulima. W sesji zdjęciowej do kampanii promocyjnej tegoroczną edycję THE LOOK OF THE YEAR wzięli udział: Aleksandra Kielan (zwyciężczyni z 2014 roku), Adrianna Sieklińska (zwyciężczyni z 2015 roku) oraz Adrian Polak (MORE Models) i Jakub Wolski (MORE Models).

The Look Of The Year jest najstarszym konkursem modelingowym dla osób, które chcą spróbować swoich sił w świecie mody. Rokrocznie polska edycja cieszy się coraz większą popularnością wśród młodych osób, czego dowodem są sukcesy modelek, które zaczęły swoje kariery od zwycięstwa w konkursie. Jako organizator co roku podnosimy sobie poprzeczkę coraz wyżej, mając na uwadze przede wszystkim zapewnienie laureatom rozwoju kariery w modelingu. Laureaci polskiej edycji konkursu świetnie radzą sobie w świecie mody pracując dla największych międzynarodowych agencji magazynów czy projektantów: Roberto Cavalli, Calvin Klein, Lorenzo Riva, John Galliano, Victoria Beckham, KENZO, Dolce&Gabbana i wielu innych – mówi Jagoda Piątek-Włodarczyk, organizatorka polskiej edycji.

Castingi i eliminacje rozpoczną się w marcu, ale już teraz organizatorzy zachęcają kandydatki i kandydatów do zgłaszania się do konkursu drogą online za pośrednictwem zakładki CASTING na www.thelookoftheyear.pl

  • kryteria dla kobiet: wiek 15-22, wzrost minimum 173cm
  • kryteria dla mężczyzn: wiek 15-26, wzrost minimum 183cm

Zdjęcia z kampanii promującej The Look Of The Year 2016! – fot. Malwina Sulima

źródło: materiały prasowe TLOTY 2015

Ta strona używa cisteczek (cookies). Korzystając z tej strony akceptujesz jednocześnie używanie przez stronę cookies.
Ostrzeżenie o nagości! Na pod stronach Promodels Magazine mogą znaleźć się materiały zawierające nagość. Jeśli nie akceptujesz tego faktu sugerujemy nie korzystać z naszej strony WWW. .

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij