Porywający optymizm wiosenno-letniej kolekcji Chloé ujęty został doskonale w kampanii reklamowej przygotowanej na tą okazję. Na słonecznych zdjęciach oglądamy piękne dziewczyny przemierzające ulice tętniącego życiem kolorowego miasta (w tym przypadku jako plan do zdjęć wystąpiło Buenos Aires – czyli Paryż Południowej Ameryki). Każda z nich skąpana w promieniach słońca błyszczy także wyjątkową osobowością oraz indywidualnym stylem. Ubrane są w jedwabne tuniki czy długie powłóczyste sukienki, włosy w ‘artystycznym nieładzie’ rozwiane wiatrem. Inspiracje bez wątpienia sięgają lat 70′ a całość buduje obraz młodych, radosnych przyjaciółek, które wybrały się na swobodny spacer po mieście.

Ta kampania była dla mnie bardzo ekscytująca. Bardzo mi zależało na wniesieniu nowej energii dla Chloe w tym sezonie. Theo jest fotografem z którym wielokrotnie pracowałam i naprawdę cenię jego młodzieńcze spojrzenie oraz spontaniczność w trakcie sesji. Chciałam też zaprezentować nowe twarze w Chloé, ponieważ reprezentują one bardziej odważną, beztroską i spontaniczną stronę kobiety Chloé – Clare Waight Keller, dyrektor kreatywna Chloé

Spośród czterech modelek do kampanii zatrudnione zostały dwie całkiem nowe w Chloe twarze: Céline Bouly i Ari Westphal. Postawiono również na nowego fotografa: Theo Wennera, który zastąpił duet Inez & Vinoodh realizujący wcześniejsze kampanie marki.

Ad Campaign: Chloe Spring Summer 2016
Model: Antonina Petkovic, Ari Westphal, Celine Bouly, Ilvie Wittek
Photographer: Theo Wenner


Kampania Chloé wiosna-lato 2016 / fot. Theo Wenner

źródło: Chloe, We Are So Droee