Zachwycająco lekka, czarująca to tylko niektóre z określeń najnowszej wiosenno-letniej kampanii Salvatore Ferragamo na rok 2016. W świetle tej wakacyjnej beztroski zdjęcia wykonał Craig McDean przed którego obiektywem stanęli: najbardziej rozchwytywana twarz tego sezonu – Maartje Verhoef, Julia Van Os, Chin Jing Wen oraz hiszpan Jon Kortajarena.

Fotograf postanowił opuścić studio zdjęciowe na rzecz minimalistycznej architektury, palm oraz subtelnego, naturalnego światła. Postarał się uchwycić naturalne piękno i delikatność modeli a także i prezentowanej przez nich kolekcji. W upowszechnianiu kampanii uczestniczył również Theo Stanley, który nagrał krótki film promujący. Skupił się w nim głównie na długich, kolorowych, bawełnianych sukniach oraz na akcesoriach w ramach zabawy w chowanego w luksusowej, nadmorskiej willi.

Jeśli chodzi o wyrafinowane piękno to Włosi zdecydowanie wiedzą o co chodzi. Uwydatniają to również i tutaj. Obraz w reżyserii Theo Stanley’a to idealny przykład ukazania delikatnej, szykownej kolekcji w sposób smaczny i nie przesadzony a zarazem otoczony wykwintną scenerią.
Włoska marka w promiennej oprawie, na takie cuda rodacy mają specjalne określenie – bellissima!


Kampania Salvatore Ferragamo wiosna-lato 2016 – photo: Craig McDean


Hide and Seek: Salvatore Ferragamo Spring/Summer 2016 Campaign


źródło:  Harper’s Bazaar, WWD.com


[one_sixth]
[/one_sixth][five_sixth_last]

Autorka wpisu: Agata Ulaszewska

Młoda pasjonatka mody i podróży. W przyszłości pragnie odwiedzić USA i spędzić sylwestra na Times Square. Jej inspiracją jest współczesny design ale także codzienny widok zmieniającego się świata. Nie boi się zmian głównie dlatego, że dobrze na nią wpływają. Motto życiowe Agaty to: „Nic nie dzieje się bez przyczyny”.[/five_sixth_last]