Kampania Marc Jacobs wiosna lato 2016

6415

Najnowsza, wiosenna kampania Marc Jacobs 2016 to totalna mieszanka dosłownie wszystkiego. Jest to pewnego rodzaju odniesienie do wszech obecnie panującego sporu o równość ludzi na świecie. Projektant zaangażował do kampanii wiele osobowości z różnych dziedzin, znalazły się w niej różnej maści znane osoby, m.in. modelki, artyści, aktorzy. Zdjęcia do kampanii wykonał David Sims a stylizacją zajęła się Katie Grand. W ekscentrycznej sesji zdjęciowej promującej kampanię udział wzięli: Bette Midler, Lana Wachowski, Sandra Bernhard, Bella Hadid, Veronika Vilim, Adriana Lima, Joan Smalls i Kiki Willems.

Kampania reklamowa na ten sezon reprezentuje serię powiązanych ze sobą zdarzeń, przedstawionych wizualnie w zdjęciach. Jest to osobisty pamiętnik z ludźmi, którzy nieustająco mnie inspirują i otwierają mój umysł na różne sposoby patrzenia i myślenia. Przekrój osób sfotografowanych w kampanii reklamowej wiosna 2016 stanowi celebrację mojej Ameryki … Łącznie, oni ucieleśniają i świętują ducha i piękno równości – mówi sam projektant Marc Jacobs prezentując w pierwszej kolejności zdjęcia z kampanii na … Instagramie!


Kampania Marc Jacobs wiosna lato 2016

źródło: Marc Jacobs, Fashion Gone Rouge


[one_sixth]
[/one_sixth][five_sixth_last]

Autorka wpisu: Agata Ulaszewska

Młoda pasjonatka mody i podróży. W przyszłości pragnie odwiedzić USA i spędzić sylwestra na Times Square. Jej inspiracją jest współczesny design ale także codzienny widok zmieniającego się świata. Nie boi się zmian głównie dlatego, że dobrze na nią wpływają. Motto życiowe Agaty to: „Nic nie dzieje się bez przyczyny”.[/five_sixth_last]