Wybuchowa mieszanka osobowości czyli globalna kampania Calvin Klein wiosna-lato 2016

8292

Na ten sezon marka Calvin Klein zaproponowała nam coś zupełnie nowatorskiego… prowokacyjngo i hipnotyzującego jednocześnie. Coś, co od razu zapadnie w pamięć. Oprócz klasycznych ujęć bielizny z charakterystycznym logiem na pięknych modelkach, firma postanowiła zaprosić do współpracy przy tworzonej kampanii globalnej również gwiazdy popkultury. Postawiono na młode osobowości show biznesu, znane nazwiska, które swoją oryginalnością wprowadzają nową generację nie tylko do świata mody. Wśród bohaterów kampanii są m.in. Justin Bieber, Kendall Jenner, Kendrick Lamar, FKA twigs, Fetty Wap, Klara Kristin, Joey Bada$$, Abbey Lee Kershaw, Adwoa Aboah, Saskia de Brauw, Destiny Frasqueri, Sung Jin Park, którzy stanęli przed obiektywem Tyrone Lebon’a.

I dream in #mycalvins / Justin Bieber in Calvin Klein Spring 2016 Global Advertising Campaign
I dream in #mycalvins / Justin Bieber in Calvin Klein Spring 2016 Global Advertising Campaign

W parze z dobrą kampanią musi iść także dobre, chwytliwe hasło reklamowe a więc na takie też postawili twórcy. Slogan od razu spotkał się z aprobatą odbiorców, bowiem każdy może dopowiedzieć do niego coś od siebie „I… in #mycalvins” to wyjątkowa idea dla każdej osoby. Kampanii towarzyszy również globalny spot, w którym każdej kolejnej osobie towarzyszy inny, personalny hashtag i gdzie wyjątkowe zdjęcia pozwalają nam na poznanie naturalności bohaterów.

I dream in #mycalvins / Kendall Jenner in Calvin Klein Spring 2016 Global Advertising Campaign
I dream in #mycalvins / Kendall Jenner in Calvin Klein Spring 2016 Global Advertising Campaign

Widać, że autorzy mieli określony, mądrze przemyślany cel, który okazał się hitem a kampania jedną z najbardziej przykuwających uwagę kampanii SS2016. Wyraża emocje, prawdę, każdemu z osobna daje wolną rękę ku odkrywaniu siebie a także pozwala uczestnikom kampanii na odrobinę szaleństwa, nie zapominając przy tym, że przecież główną rolę odgrywa (już ponadczasowa) bielizna-klasyk!

We love #calvins!

[sc name=”CONV-Bielizna2016″ ]

Globalna kampania Calvin Klein wiosna-lato 2016


Calvin Klein Spring 2016 Global Advertising Campaign – :90

źródła: calvinklein.com, models.com


[one_sixth]
[/one_sixth][five_sixth_last]

Autorka wpisu: Agata Ulaszewska

Młoda pasjonatka mody i podróży. W przyszłości pragnie odwiedzić USA i spędzić sylwestra na Times Square. Jej inspiracją jest współczesny design ale także codzienny widok zmieniającego się świata. Nie boi się zmian głównie dlatego, że dobrze na nią wpływają. Motto życiowe Agaty to: „Nic nie dzieje się bez przyczyny”.[/five_sixth_last]