O marce Pull&Bear

Marka została założona w 1991 i od samego początku działalności sieć miała jasną wizję mody, opierającą się na umiejętności dostosowania się do potrzeb młodych ludzi na całym świecie, którzy uciekają od stereotypów. To właśnie dla nich marka Pull&Bear sięga po najnowsze trendy, łączy je ze stylem inspirowanym modą uliczną i popularnymi miejscami, aby na nowy zdefiniować unikalny styl, a ubraniom nadać wygodną formę, dostępną w konkurencyjnych cenach. Pull&Bear rozwija się wraz ze swoimi klientami i zawsze jest na bieżąco z najnowszymi technologiami, ruchami społecznymi oraz wydarzeniami muzycznymi i artystycznymi. Widać to nie tylko w projektach ubrań, ale także w wystroju sklepów. Aktualnie Pull&Bear ma sieć ponad 930 sklepów stacjonarnych. Marka jest obecna w 73 krajach na całym świecie, z czego na 3 rynkach wyłącznie poprzez sklep internetowy www.pullandbear.com.

Projekty marki na najważniejsze w roku imprezy muzyczne to przede wszystkim bogato zdobione wygodne ubrania w ciepłych kolorach.

Tropikalne wzory i moro dla chłopaków. Duch boho, rustykalne tkaniny i zdobione ubrania dla dziewczyn. Sezon festiwali jest tuż za rogiem – a wraz z nim garść pomysłów od Pull&Bear na to co nosić podczas nadchodzących wydarzeń muzycznych. Propozycje dla niej posiadają mnóstwo elementów dekoracyjnych (naszywki czy monety) umieszczone na bluzkach i kurtkach w stylu etnicznym. Frędzle, zarówno na spódnicach i topach, super modne szydełkowe tkaniny oraz nadruki tie-dye nadają kolekcji atmosferę boho. Dominują połączone z czarnym kolory ziemi takie jak ceglany, pomarańczowy i curry. Dla niego Pull&Bear proponuje ubrania w nadruki inspirowane Indianami Nawaho oraz szeroki wybór lekkich, wygodnych ubrań i dodatków, od bermudów i koszulek bez rękawów po akcesoria takie jak czapki i chusty.

[sc name=”CONV-makeup-ALL” ]

BOHO w stylizacjach PULL&BEAR

źródło: materiały prasowe Inditex