MOYE – polska marka specjalizująca się w naturalnym jedwabiu, wprowadza stałą pozasezonową kolekcję – The New Classic, czyli zbiór klasycznych modeli w subtelnie odświeżonej wersji. Nowa kolekcja powstała z myślą o współczesnych kobietach, które ponadczasowe projekty kochają bardziej niż sezonowe szaleństwa.
Szyte w Polsce z najwyższej jakości włoskich jedwabi modele kolekcji The New Classic by Moye łączą w sobie minimalizm i funkcjonalność. To staple pieces, które mogą być noszone jako luksusowy homewear lub elegancka odzież na co dzień. W najnowszej kolekcji MOYE proponuje oryginalną kompozycję kolorystyczną. Przy klasycznej czerni i dobrze znanym pudrowym różu wprowadza złocistą wersję peachy nude oraz odświeżony odcień champagne. Świetliste kolory The New Classic świetnie komponować się będą z muśniętą słońcem skórą.
Obok znanych bestsellerów pojawią się zupełnie nowe akcesoria do włosów. Wśród nich znalazła się spinka z podwójną kokardą Charlotte, gumka z długą szarfą Harper oraz zestaw cienkich gumek Pixie. Nowością jest również jedwabne kimono w odcieniu pudrowego różu oraz elegancka kremowa koszula.
Twarzą kampanii została zmysłowa Myriam (Rebel Models), której zjawiskową urodę uchwyciła w obiektywie Dorota Porębska. Make-upem zajęła się Katarzyny Korszla, a o włosy zadbał Patryk Nadolny. Kolekcja dostępna jest w sklepie internetowym www.moyestore.com oraz w warszawskim showroomie przy ulicy Nowogrodzkiej 44/16.
Wiosna i lato to idealny czas na noszenie spódniczek. Pogoda z dnia na dzień staje…
We współczesnym prowadzeniu własnej działalności każdy element marki ma znaczenie. Od logo na stronie internetowej…
Wiosna rozgościła się na dobre – na kartach kalendarza i za oknami. To doskonały czas,…
Za oknem coraz mocniej przygrzewa słońce i czujesz już przypływ wiosennej energii? Pora odświeżyć swoją…
Wybór odpowiedniej wieczorowej sukienki jest niezwykle ważny, gdyż może wpływać na nasze samopoczucie i pewność…
W dzisiejszym artykule chciałabym poruszyć temat sukienek casualowych i dlaczego warto mieć je w swojej…
This website uses cookies.