Fundusze na pokaz projektantka pozyskała dzięki kampanii crowdfundingowej: wspieram.to/smiejkowska. Zdobyła też zaufanie grona partnerów (w tym Promodels Magazine, które wystąpiło w roli partnera medialnego tego wydarzenia), którzy zdecydowali się wesprzeć jej talent.
ŚMIEJKOWSKA to innowacyjny koncept marki odzieżowej, która łącząc nowoczesne technologie z pięknem, ma na celu tworzenie nowej rzeczywistości w dziedzinie mody oraz poprawę jakości życia ludzi, dbając o ich bezpieczeństwo na drodze. ŚMIEJKOWSKA to nie tylko ekscytujący, świeży i niebanalny design dla odważnych, lubiących eksperymentować z modą kobiet i mężczyzn. To również ubrania, które realnie poprawiają widoczność pieszego na drodze – w mieście, poza miastem, wieczorem i w dzień – w każdej sytuacji. To piękne, często ręcznie tworzone ubrania z pasją.
Face of the deep to nowoczesna, sportowa kolekcja, inspirowana naturą i stworzeniem świata. Oryginalne i autorskie grafiki, w połączeniu z materiałami odblaskowymi oraz zadziornym, mocnym, streetowym charakterem – tworzą tajemniczy i wszechogarniający obraz stworzenia świata z Księgi Rodzaju. Niezwykłe połączenie kolorów, ciekawych tkanin, warstwowości, nowoczesnych technologii, proporcji i kształtów – powoduje, że chce się poznawać i odkrywać zawartą w Face of the deep tajemnicę!
Kolekcja opiera się na dużych, oversizowych formach T-shirta oraz kimona. Elementem charakterystycznym są duże napisy – cytaty z Księgi Rodzaju, rozmieszczone nieregularnie w różnych miejscach sylwetki. Niektóre są duże i widoczne, niektóre zaś, odblaskowe, są zauważalne dopiero kiedy skieruje się na nie wiązkę światła. Niektóre cytaty są nadrukowane w całości, niektóre tylko jako pojedyncze wyrazy – wszystko po to, aby odbiorca mógł sam tworzyć treść, kombinować, zestawiać ze sobą różne fragmenty z różnymi częściami garderoby.
Elementy składowe kolekcji: kurtki dwustronne z zadrukowanej gabardyny i dzianiny baranek lub wełny boucle wewnątrz, kurtka z pikowanego Tyveku przeszywanego odblaskową nicią i z dzianiną baranek wewnątrz, kurtka z Tyveku przeplatanego pionowymi pasami ściągacza z wełną boucle wewnątrz, duże oversizowe T-shirty przed kolano, duże oversizowe T-shirty z rozcięciem na plecach, szerokie spodenki z plisami za kolano, T-shirtowe sukienki z Tyveku lub bawełny satynowej połączone z tiulem, dzianinowe sukienki i bluzki z bardzo długimi rękawami, dzianinowe sukienki bez rękawów, długie spodnie z Tyveku połączone z tiulem. Dodatkowym elementem nadającym kolekcji charakteru, są długie 2,5 metrowe szaliki z Tyveku oraz dzianiny swetrowej z włosem. Strona Tyveku ma nadrukowane na całej długości wybrane cytaty z Księgi Rodzaju. Stylizacje dopełniają odblaskowe czapki „tirówki” oraz daszki.
Ideą kolekcji jest, by wszystkie elementy pasowały do siebie, tak, by można je było między sobą wymieniać, miksować i dowolnie zestawiać. Formy ubrań są na tyle ujednolicone, że mogą być noszone zarówno przez kobiety, jak i przez mężczyzn. Cała kolekcja, oprócz walorów estetycznych, posiada również wysokiej jakości materiały odblaskowe, które w realny sposób poprawiają widoczność pieszego na drodze, a tym samym zapewniają bezpieczeństwo.
Podczas pokazu całość kolekcji dopełniała perfekcyjnie dobrana stylizacja. Zegarki marki IceWatch, dopasowane kolorystycznie do sylwetek symbolizowały upływający czas, który jest kluczowym elementem siedmiodniowego procesu stwarzania świata. Również makijaż, za który odpowiadały makijażystki z Marta Gąska Make Up School, został zaprojektowany tak, by nawiązywał do kolekcji. Mocne odcienie żółci i seledynu symbolizujące słońce – ciało niebieskie świecące na sklepieniu nieba, które Bóg stworzył czwartego dnia. Bazą pod makijaż były pielęgnacyjne, wykonane z naturalnych składników kosmetyki marki Miya Cosmetics.
Fryzury modelek z agencji Mango Models zostały wykonane przez stylistów z salonu Szymojko&Dziewoński przy współpracy z marką René Furterer, której produkty są przygotowywane tylko i wyłącznie na bazie wyciągów roślinnych i olejków eterycznych. Piękne, dobierane warkocze modelek, w kulturze słowiańskiej są symbolem zjednoczenia – warkocz na głowie dziewczyny oznacza jej więź z Bogiem. Ostatnim elementem stylizacji są buty. Modelki miały na sobie buty marki FANCYshoes – pastelowe kolory, „włochate” oraz „uszate” modele typu slip-on, idealnie komponowały się ze streetowym charakterem kolekcji. Oprawa muzyczna została przygotowana przez młodego i zdolnego Marcina Zakrzewskiego ( Wyssogota) w kolaboracjji z Aleksandrem Moes (Moes) – Kalahari , którzy połączyli cytaty z księgi rodzaju z industrialną muzyką elektroniczą z użyciem syntezatorów analogowych. O gości przybyłych na pokaz zadbało również Velvet Skin – Studio Laseroterapii i Kosmetologii Estetycznej, fundując pakiety zniżkowe na zabiegi w ich gabinecie.
Partnerami pokazu były również napoje SOTI – naturalna zielona herbata zaparzana na Tajwanie oraz restauracja Sushi Wesoła – Saska Kępa. Wszystko w duchu idei kolekcji, by przybliżyć odbiorcy klimat natury i stworzenia świata. Producentem pokazu była Karolina Mazurek – All Managment, o choreografię zadbał Bjorn Svenson.
Partnerzy i Patroni wydarzenia: magazyn Businessman Today, Klub Integracji Europejskiej, magazyn Przedsiębiorcy.eu , SHEMAG.pl , magazyn magma, styling.pl, Promodels Magazine, agencja modelek Mango Models oraz showroom KHAKI.
źródło: materiały prasowe All Management / Fot. Filip Okopny – Fashion Images
Wiosna i lato to idealny czas na noszenie spódniczek. Pogoda z dnia na dzień staje…
We współczesnym prowadzeniu własnej działalności każdy element marki ma znaczenie. Od logo na stronie internetowej…
Wiosna rozgościła się na dobre – na kartach kalendarza i za oknami. To doskonały czas,…
Za oknem coraz mocniej przygrzewa słońce i czujesz już przypływ wiosennej energii? Pora odświeżyć swoją…
Wybór odpowiedniej wieczorowej sukienki jest niezwykle ważny, gdyż może wpływać na nasze samopoczucie i pewność…
W dzisiejszym artykule chciałabym poruszyć temat sukienek casualowych i dlaczego warto mieć je w swojej…
This website uses cookies.