Kampania kolekcji bielizny Naomi Campbell w obiektywie Mario Testino

Supermodeka Naomi Campbell wkroczyła właśnie do branży bieliźniarskiej dzięki współpracy z włoską marką produkującą bieliznę: Yamamay i stworzyła kolekcję bielizny nazwaną: ‘I AM NAOMI CAMPBELL’. Do wykonania fotografii reklamowych promujących kampanię Supermodelka zaprosiła jednego z najbardziej znanych fotografów mody Mario Testino. Co więcej sama zapozowała do tej sesji prezentując swoje doskonałe ciało ubrane w zmysłowe koronki. Naomi w ostatnich latach wielokrotnie brała udział w kampaniach reklamowych bielizny dla takich marek jak La Perla czy Agent Provocateur. Ale jako projektantka bielizna zadebiutowała pierwszy raz .


Kampania kolekcji bielizny Naomi Campbell w obiektywie Mario Testino

Behind The Scenes z sesji zdjęciowej Mario Testino dla kampanii reklamowej kolekcji bielizny Naomi Campbell


źródło: Fashion Gone Rogue

Share
Published by
Promodels

Recent Posts

Jak wybrać dobrą spódniczkę dla siebie – gdzie ją znaleźć?

Wiosna i lato to idealny czas na noszenie spódniczek. Pogoda z dnia na dzień staje…

25/04/2024

Odzież robocza z logo firmy – dlaczego warto?

We współczesnym prowadzeniu własnej działalności każdy element marki ma znaczenie. Od logo na stronie internetowej…

26/03/2024

Bielizna damska na wiosnę – jak dobrać idealny biustonosz pod sukienkę?

Wiosna rozgościła się na dobre – na kartach kalendarza i za oknami. To doskonały czas,…

26/03/2024

Pastelowe kolory i motywy florystyczne – Denley zdradza trendy na sezon wiosna-lato 2024

Za oknem coraz mocniej przygrzewa słońce i czujesz już przypływ wiosennej energii? Pora odświeżyć swoją…

26/03/2024

Sukienki wieczorowe – jak wybrać idealny model na każdą okazję?

Wybór odpowiedniej wieczorowej sukienki jest niezwykle ważny, gdyż może wpływać na nasze samopoczucie i pewność…

26/03/2024

Sukienki casualowe – dlaczego warto mieć je w swojej garderobie?

W dzisiejszym artykule chciałabym poruszyć temat sukienek casualowych i dlaczego warto mieć je w swojej…

18/02/2024

This website uses cookies.