EXPRESS przedstawia debiutancką kolekcję garderoby kapsułowej “Edition”
Kolekcję prezentują”It Girls” – Suki Waterhouse i Magdalena Frąckowiak.

8. grudnia 2015 EXPRESS Inc. w New York ogłosił debiut pierwszej kolekcji garderoby kapsułowej z najwyższej półki o nazwie EXPRESS “Edition”. Kolekcja “Edition” to połączenie inspiracji kultowych klasyków z małą dozą nowoczesności; to mieszanka wyrafinowania i stylu street z naciskiem na luksusowe tkaniny, zaawansowane techniki i skupienie się przede wszystkim na szczegółach. Suki Waterhouse i Magdalena Frąckowiak to twarze nowej kolekcji, które będą jej symbolami we wszystkich drukowanych i cyfrowych materiałach marketingowych.

Jesteśmy zachwyceni, iż możemy zadebiutować kolekcją ‘Edition’, będącą wyrazem ewolucji filozofii firmy EXPRESS w kierunku łączenia mody z wybiegów modelek ze stylem street – powiedział David Kornberg, prezes i dyrektor generalny EXPRESS. – Korzystaliśmy z talentu naszego zespołu projektantów, by stworzyć światowej klasy kolekcję dla garderoby kapsułowej, łączącej w sobie styl, aspiracje oraz luz i modę. Edition to uosobienie dziewczyny EXPRESS, która jest sexy, pewna siebie, na luzie i obezwładniająca w swej indywidualności.

Kolekcja EXPRESS “Edition”, dostępna w 27 sklepach i w sieci pod adresem: express.com/edition od 1 grudnia zawiera 18 kreacji z 35 elementów garderoby w cenie od 48 do 498 USD oraz 18 dodatków do podkreślenia stylu, w cenie od 20 do 298 USD. Niepowtarzalne kreacje oferują klasyczny smoking, suknie z koronką gipiurową, bluzki z jedwabiu i szyfonu, doskonałą kurtkę motocyklową, kurtkę zdobioną, dżinsy powlekane żywicą i skórzane spodnie. Paleta łącząca kolor czarny i neutralny zawiera dodatki w kolorze ciemnopurpurowym, kości słoniowej i złotym, by stonować kreacje dla mody wielkomiejskiej.

EXPRESS to wyspecjalizowany sprzedawca mody i akcesoriów dla kobiet i mężczyzn, z ukierunkowaniem na klienta w wieku 20 – 30 lat. Firma posiada ponad 30-letnie doświadczenie i oferuje unikalne połączenie mody i jakości na wiele okazji, w atrakcyjnych cenach, zadowalając zapotrzebowanie na modę począwszy od pracy przez styl nieformalny, dżinsowy, aż po specjalne okazje.

Gotowa na imprezę Magdalena Frąckowiak w Express Edition Collection

Źródło: Centrum Prasowe PAP, Fashion Gone Rouge