“Fatalne zauroczenie” to ponadczasowa (niestety) kampania społeczna (uruchomiona w 2011 roku), którą uważamy, że warto przypomnieć i dzisiaj na łamach portalu Promodels.pl. Każdego roku 640 tysięcy kobiet i dzieci skuszonych obietnicą lepszego życia jest zmuszanych do niewolniczej pracy i prostytucji. Przeciwko temu zjawisku wystąpiła funkcjonująca od 2004 roku fundacja MTV EXIT (której celem jest podnoszenie świadomości społecznej młodych ludzi i walka z handlem ludźmi na terenie Europy i Azji) zlecając wyprodukowanie klipu nowojorskiej agencji Y&R. Muzyka napisana została specjalnie do tej produkcji przez Bethany Cosentino, liderkę zespołu Best Coast oraz kolektyw muzyczny Black Iris. Autorem animacji jest Edouard Salier.
źródło: KampanieSpoleczne.pl
Wiosna i lato to idealny czas na noszenie spódniczek. Pogoda z dnia na dzień staje…
We współczesnym prowadzeniu własnej działalności każdy element marki ma znaczenie. Od logo na stronie internetowej…
Wiosna rozgościła się na dobre – na kartach kalendarza i za oknami. To doskonały czas,…
Za oknem coraz mocniej przygrzewa słońce i czujesz już przypływ wiosennej energii? Pora odświeżyć swoją…
Wybór odpowiedniej wieczorowej sukienki jest niezwykle ważny, gdyż może wpływać na nasze samopoczucie i pewność…
W dzisiejszym artykule chciałabym poruszyć temat sukienek casualowych i dlaczego warto mieć je w swojej…
This website uses cookies.