Categories: Kampanie społeczne

Fatalne zauroczenie kampania społeczna MTV EXIT z 2011 roku

“Fatalne zauroczenie” to ponadczasowa (niestety) kampania społeczna (uruchomiona w 2011 roku), którą uważamy, że warto przypomnieć i dzisiaj na łamach portalu Promodels.pl. Każdego roku 640 tysięcy kobiet i dzieci skuszonych obietnicą lepszego życia jest zmuszanych do niewolniczej pracy i prostytucji. Przeciwko temu zjawisku wystąpiła funkcjonująca od 2004 roku fundacja MTV EXIT (której celem jest podnoszenie świadomości społecznej młodych ludzi i walka z handlem ludźmi na terenie Europy i Azji) zlecając wyprodukowanie klipu nowojorskiej agencji Y&R. Muzyka napisana została specjalnie do tej produkcji przez Bethany Cosentino, liderkę zespołu Best Coast oraz kolektyw muzyczny Black Iris. Autorem animacji jest Edouard Salier.

źródło: KampanieSpoleczne.pl

Share
Published by
Promodels

Recent Posts

Jak wybrać dobrą spódniczkę dla siebie – gdzie ją znaleźć?

Wiosna i lato to idealny czas na noszenie spódniczek. Pogoda z dnia na dzień staje…

25/04/2024

Odzież robocza z logo firmy – dlaczego warto?

We współczesnym prowadzeniu własnej działalności każdy element marki ma znaczenie. Od logo na stronie internetowej…

26/03/2024

Bielizna damska na wiosnę – jak dobrać idealny biustonosz pod sukienkę?

Wiosna rozgościła się na dobre – na kartach kalendarza i za oknami. To doskonały czas,…

26/03/2024

Pastelowe kolory i motywy florystyczne – Denley zdradza trendy na sezon wiosna-lato 2024

Za oknem coraz mocniej przygrzewa słońce i czujesz już przypływ wiosennej energii? Pora odświeżyć swoją…

26/03/2024

Sukienki wieczorowe – jak wybrać idealny model na każdą okazję?

Wybór odpowiedniej wieczorowej sukienki jest niezwykle ważny, gdyż może wpływać na nasze samopoczucie i pewność…

26/03/2024

Sukienki casualowe – dlaczego warto mieć je w swojej garderobie?

W dzisiejszym artykule chciałabym poruszyć temat sukienek casualowych i dlaczego warto mieć je w swojej…

18/02/2024

This website uses cookies.