ELLE Man – nowy tytuł dla mężczyzn wystartuje już 21-go października!

Na okładkę pierwszego polskiego numeru Elle Man zaproszony został aktor Marcin Dorociński, który dla wielu jest nowym symbolem męskości.

Elle Man Polska …  Co za fantastyczna informacja!

Mężczyźni sukcesu, mieszkańcy dużych miast, świadomi swojego stylu. To do nich skierowany jest pierwszy numer magazynu ELLE Man, który zadebiutuje na rynku 21 października. Wydawcy nowego tytułu zachęcają swoje czytelniczki do polecania męskiego odpowiednika swoim partnerom. Mężczyznom śledzącym trendy, świadomym swojego stylu i doskonale czującym się w miejskiej dżungli. ELLE Man ma stać się przewodnikiem po trendach dla mężczyzn.

Polskie ELLE jest biblią mody dla kobiet, natomiast ELLE Man chce być przewodnikiem po trendach dla mężczyzn. Społeczność ELLE to dynamiczne, młode kobiety świadome swoich potrzeb i oczekiwań. Społeczność ELLE to także coraz bardziej świadomi mężczyźni. Mężczyźni, którzy mają dobry gust, interesują się modą, nowymi trendami i widzą, że ELLE to część ich świata – mówi  Michał Helman, dyrektor wydawniczy i promocji Burda Media Polska.

Polskie ELLE jest na rynku od 21 lat. Przez ten czas istotnie wpływało na to, jak Polki myślą o modzie i stylu życia. Dziś z marki, która kiedyś była oknem na świat, przekształca się w ambasadora polskiej zmiany. Zmiany świadomości mody, kultury i stylu życia. Nie tylko Polek, lecz także wszystkich Polaków! Przez te ponad dwie dekady mężczyźni w Polsce stali się znacznie wrażliwsi na to, jak wyglądają, w co są ubrani, jak i czym pachną, jakie noszą okulary, buty i zegarki. Teraz ELLE jako ekspert w dziedzinie światowych trendów będzie także ich przewodnikiem – dodaje Michał Helman.

Wraz z pojawieniem się pierwszego wydania ELLE Man na rynku zadebiutuje także sekcja internetowa elleman.pl, w której Czytelnicy znajdą jeszcze więcej inspiracji: najnowsze światowe trendy w modzie, sylwetki polskich projektantów, porady ekspertów, listy zakupów, ciekawe wywiady z ludźmi biznesu, show-biznesu, kultury. Pierwsze wydanie ELLE Man ukaże się w nakładzie 50 tysięcy sztuk z ceną okładkową 11,99 zł. Wspierać je będzie kampania promocyjna w radiu (RMF FM, Radio Kolor), internecie (Focus.pl, National-geographic.pl, Wirtualnapolska.pl, Chip.pl), a także akcje mailingowe oraz działania w social mediach. Wydawcą ELLE man jest Burda International Polska.

źródło: Elle Polska

Share
Published by
Promodels

Recent Posts

Jak wybrać dobrą spódniczkę dla siebie – gdzie ją znaleźć?

Wiosna i lato to idealny czas na noszenie spódniczek. Pogoda z dnia na dzień staje…

25/04/2024

Odzież robocza z logo firmy – dlaczego warto?

We współczesnym prowadzeniu własnej działalności każdy element marki ma znaczenie. Od logo na stronie internetowej…

26/03/2024

Bielizna damska na wiosnę – jak dobrać idealny biustonosz pod sukienkę?

Wiosna rozgościła się na dobre – na kartach kalendarza i za oknami. To doskonały czas,…

26/03/2024

Pastelowe kolory i motywy florystyczne – Denley zdradza trendy na sezon wiosna-lato 2024

Za oknem coraz mocniej przygrzewa słońce i czujesz już przypływ wiosennej energii? Pora odświeżyć swoją…

26/03/2024

Sukienki wieczorowe – jak wybrać idealny model na każdą okazję?

Wybór odpowiedniej wieczorowej sukienki jest niezwykle ważny, gdyż może wpływać na nasze samopoczucie i pewność…

26/03/2024

Sukienki casualowe – dlaczego warto mieć je w swojej garderobie?

W dzisiejszym artykule chciałabym poruszyć temat sukienek casualowych i dlaczego warto mieć je w swojej…

18/02/2024

This website uses cookies.