Kampania zatytułowana jest: Visions of Style II i ma promować między innymi nowy innowacyjny produkt do włosów Kérastase L’Incroyable Blowdry. Producent obiecuje, iż będzie to jedyny w swoim rodzaju lotion do stylizacji włosów w skład którego wejdzie specjalny wosk, który nie posiada lepkich właściwości i nie obciąża włosów, a wręcz je unosi. Wszystko czego potrzebują włosy zostanie zamknięte w jednej buteleczce. Produkt będzie dostępny w sprzedaży już po nowym roku.
Zdjęcia do kampanii wykonał fotograficzny duet: Luigi Murenu i Iango Henzi z którym Anja współpracowała ostatnio między innymi przy okładkowym edytorialu dla Lui Magazine. Co ciekawe Luigi Murenu również układał fryzury do tej sesji (zanim profesjonalnie zajął się fotografią był fryzjerem stylistą). Stylizacje do sesji przygotowała Melanie Ward.
źródło: WWD, Magic Online, D’vision
Wiosna i lato to idealny czas na noszenie spódniczek. Pogoda z dnia na dzień staje…
We współczesnym prowadzeniu własnej działalności każdy element marki ma znaczenie. Od logo na stronie internetowej…
Wiosna rozgościła się na dobre – na kartach kalendarza i za oknami. To doskonały czas,…
Za oknem coraz mocniej przygrzewa słońce i czujesz już przypływ wiosennej energii? Pora odświeżyć swoją…
Wybór odpowiedniej wieczorowej sukienki jest niezwykle ważny, gdyż może wpływać na nasze samopoczucie i pewność…
W dzisiejszym artykule chciałabym poruszyć temat sukienek casualowych i dlaczego warto mieć je w swojej…
This website uses cookies.