Iro Paris to francuski szyk zmieszany z nonszalanckim stylem ulicy Nowego Jorku. Marka czerpie inspiracje z kobiet, które starają się rozwijać i eksperymentować ze swoim wyglądem. Firma założona została przez braci Laurenta i Arika Bitton którzy tworzyli kiedyś zespół rockowy i w tym czasie mogli też odnaleźć inspiracje dla stworzonej w 2002 roku marki odzieżowej. Zainspirowani ‘fajnymi’, asertywnymi i posiadającymi własny styl kobietami w swoim kręgu rockowych przyjaciół zaczęli tworzyć ubrania inspirowane latami 70′ i 80′, które należy określić właśnie mianem ‘rock-chick’. W 2005 roku otworzyli pierwszy butik w Paryżu a rok później rozszerzyli asortyment o stylowe dodatki.
Nazwa firmy (IRO) wywodzi się od japońskiego słowa oznaczające coś kolorowego, ale w ich kolekcjach nie znajdziemy zbyt wiele kolorowych ubrań. Dominują kolory szary, czarny i biały oraz kilka innych stonowanych odcieni. Chociaż wpływ rockowego stylu i mody francuskiej ulicy jest mocno widoczny w kolekcjach Iro to nacisk położony jest też na wykorzystaniu dobrej jakości materiałów, głównie skóry ale także kaszmiru, jedwabiu, cienkiej bawełny i grubej wełny.
Do najnowszej kampanii reklamowej wiosna-lato 2016 marka Iro Paris zatrudniła już po raz drugi naszą polską supermodelkę Anję Rubik! Piękne i utrzymane w klimacie “rock-chick” zdjęcia wykonał fotograf Collier Schorr. Anja na zdjęciach niezależnie czy ubrana jest w skórzaną ramoneskę i skórzaną mini, czy w seksowną małą czarną sukienkę emanuje rock and roll-em i wspaniale oddaje klimat marki Iro Paris.
źródło: IRO Paris, Fashion Gone Rogue
[one_sixth]
Wydawca i redaktor naczelny Promodels Magazine. Właściciel agencji specjalizującej się w promocji marki w internecie i SEM. Producent sesji zdjęciowych oraz eventów. Doświadczony fotograf z korzeniami ‘analogowymi’. Pasjonat Polaroida. Humanista wierzący, że najważniejsze w tym co się robi to w pierwszej kolejności aby być zawsze człowiekiem a oczekując od świata zmian, powinno się zaczynać najpierw od zmieniania siebie.[/five_sixth_last]
Wiosna i lato to idealny czas na noszenie spódniczek. Pogoda z dnia na dzień staje…
We współczesnym prowadzeniu własnej działalności każdy element marki ma znaczenie. Od logo na stronie internetowej…
Wiosna rozgościła się na dobre – na kartach kalendarza i za oknami. To doskonały czas,…
Za oknem coraz mocniej przygrzewa słońce i czujesz już przypływ wiosennej energii? Pora odświeżyć swoją…
Wybór odpowiedniej wieczorowej sukienki jest niezwykle ważny, gdyż może wpływać na nasze samopoczucie i pewność…
W dzisiejszym artykule chciałabym poruszyć temat sukienek casualowych i dlaczego warto mieć je w swojej…
This website uses cookies.