Giorgio Armani to bez wątpienia król ubrań ‘do noszenia’ a swoją najnowszą kolekcją wiosna lato 2016 o wdzięcznej nazwie “New Normal” ostatecznie zadeklarował swoje “anty-modowe” poglądy. Jego kolekcja składa się z ponadczasowej klasyki począwszy od eleganckich białych koszul, przez tweedowe marynarki, eleganckie kobiece garnitury a na spodniach ‘w kant’ skończywszy. “Nowa normalność” łączy w sobie esencję stylu Armaniego w młodzieżowej i nowoczesnej garderobie idealnej dla dzisiejszej aktywnej i dynamicznej kobiety
Armani zawsze chciał nadać odzieży status ikony i dlatego też aby osiągnąć ten cel od lat współpracuje z legendą fotografii mody Peterem Lindbergiem. W ramach tej współpracy przez lata powstały serie fotografii, które zdążyły już wejść do zbiorowej świadomości. Obu artystów łączy też właśnie zbliżona estetyka i wspólne dążenia do klasycyzmu, który obaj traktują jako wartość nadrzędną.
Do wspólnie realizowanej kampanii panowie zatrudnili też ni mniej ni więcej tylko kultowe Supersy (czyli supermodelki) lat 80′ i 90′: Nadje Auermann, Yasmin Le Bon, Stelle Tennant i Eve Herzigova. A aby bardziej podkreślić normalność kolekcji zastosowano make-up i fryzury dla modelek nawiązujący do klasycznych czarno-białych portretów. Zdjęcia wykonane zostały w paryskim studio Lindbergha i są raczej portretami czterech pięknych kobiet po 40tce bardziej niż zdjęciami modowymi. Podobnie jak kolekcja “New Normal” jest ponadczasową esencją stylu Armaniego tak i te dojrzałe kobiety udowadniają, że prawdziwe piękno i styl są ponadczasowe.
Potrzebowałem czterech kultowych kobiet z silnymi osobowościami, aby pokazać, że kobiece piękno jest ponadczasowe. Wybrałem Peter Lindbergh, z którymi współpracowały kilka razy, ponieważ jego zdjęcia są ponadczasowe a jednocześnie bardzo prawdziwe i życiowe. Chciałem przekazać poczucie rzeczywistości ubrań, które oferują naturalną elegancję i normalności codziennego życia każdego z nas – powiedział Armani.
Kolekcja NewNormal jest dostępna w sieci butików Giorgio Armani
Inspiracje zakupowe
Kolekcja Giorgio Armani ‘New Normal’ 2016 – kampania reklamowa
Giorgio Armani – New Normal – 2016 Spring Summer Campaign
WWD.com, Giorgio Armani,
[one_sixth]
[/one_sixth][five_sixth_last]
Autor wpisu: Tomasz Mosionek
Wydawca i redaktor naczelny Promodels Magazine. Właściciel agencji specjalizującej się w promocji marki w internecie i SEM. Producent sesji zdjęciowych oraz eventów. Doświadczony fotograf z korzeniami ‘analogowymi’. Pasjonat Polaroida. Humanista wierzący, że najważniejsze w tym co się robi to w pierwszej kolejności aby być zawsze człowiekiem a oczekując od świata zmian, powinno się zaczynać najpierw od zmieniania siebie.[/five_sixth_last]