Uwodzicielska ślubna kolekcja Vera Wang SS 2016 ‘Tylko dla Twoich oczu’ walentynkowo-wiosenna kolekcja For Love & Lemons Skivvies 2016

Kolekcja Giorgio Armani ‘New Normal’ 2016 jako anty-modowa deklaracja?

Giorgio Armani to bez wątpienia król ubrań ‘do noszenia’ a swoją najnowszą kolekcją wiosna lato 2016 o wdzięcznej nazwie “New Normal” ostatecznie zadeklarował swoje “anty-modowe” poglądy. Jego kolekcja składa się z ponadczasowej klasyki począwszy od eleganckich białych koszul, przez tweedowe marynarki, eleganckie kobiece garnitury a na spodniach ‘w kant’ skończywszy. “Nowa normalność” łączy w sobie esencję stylu Armaniego w młodzieżowej i nowoczesnej garderobie idealnej dla dzisiejszej aktywnej i dynamicznej kobiety

Armani zawsze chciał nadać odzieży status ikony i dlatego też aby osiągnąć ten cel od lat współpracuje z legendą fotografii mody Peterem Lindbergiem. W ramach tej współpracy przez lata powstały serie fotografii, które zdążyły już wejść do zbiorowej świadomości. Obu artystów łączy też właśnie zbliżona estetyka i wspólne dążenia do klasycyzmu, który obaj traktują jako wartość nadrzędną.

Peter-Lindbergh-and-Giorgio-Armani-SGP-1200x799

Peter Lindbergh i Giorgio Armani podczas poniedziałkowej uroczystej prezentacji kolekcji ‘New Normal’

Do wspólnie realizowanej kampanii panowie zatrudnili też ni mniej ni więcej tylko kultowe Supersy (czyli supermodelki) lat 80′ i 90′: Nadje Auermann, Yasmin Le Bon, Stelle Tennant i Eve Herzigova. A aby bardziej podkreślić normalność kolekcji zastosowano make-up i fryzury dla modelek nawiązujący do klasycznych czarno-białych portretów. Zdjęcia wykonane zostały w paryskim studio Lindbergha i są raczej portretami czterech pięknych kobiet po 40tce bardziej niż zdjęciami modowymi. Podobnie jak kolekcja “New Normal” jest ponadczasową esencją stylu Armaniego tak i te dojrzałe kobiety udowadniają, że prawdziwe piękno i styl są ponadczasowe.

Potrzebowałem czterech kultowych kobiet z silnymi osobowościami, aby pokazać, że kobiece piękno jest ponadczasowe. Wybrałem Peter Lindbergh, z którymi współpracowały kilka razy, ponieważ jego zdjęcia są ponadczasowe a jednocześnie bardzo prawdziwe i życiowe. Chciałem przekazać poczucie rzeczywistości ubrań, które oferują naturalną elegancję i normalności codziennego życia każdego z nas – powiedział Armani.

Kolekcja NewNormal jest dostępna w sieci butików Giorgio Armani


Inspiracje zakupowe


Kolekcja Giorgio Armani ‘New Normal’ 2016 – kampania reklamowa


Giorgio Armani – New Normal – 2016 Spring Summer Campaign


WWD.com, Giorgio Armani,


Autor wpisu: Tomasz Mosionek

Wydawca i redaktor naczelny Promodels Magazine. Właściciel agencji specjalizującej się w promocji marki w internecie i SEM. Producent sesji zdjęciowych oraz eventów. Doświadczony fotograf z korzeniami ‘analogowymi’. Pasjonat Polaroida. Humanista wierzący, że najważniejsze w tym co się robi to w pierwszej kolejności aby być zawsze człowiekiem a oczekując od świata zmian, powinno się zaczynać najpierw od zmieniania siebie.


Ta strona używa cisteczek (cookies). Korzystając z tej strony akceptujesz jednocześnie używanie przez stronę cookies.
Ostrzeżenie o nagości! Na pod stronach Promodels Magazine mogą znaleźć się materiały zawierające nagość. Jeśli nie akceptujesz tego faktu sugerujemy nie korzystać z naszej strony WWW. .

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij