Inspirowana Pop-Artem kampania Paule Ka wiosna-lato 2016

6740

W nowej wiosenno-letniej kampanii reklamowej marki Paule Ka legenda fotografii mody Miles Aldridge musiał zmierzyć się z zadaniem interpretacji mody wysokiej na której opiera się ten dom mody. Alithia Spuri-Zampetti, nowy dyrektor kreatywny Paule Ka i Miles Aldridge zainspirowali się odważnymi kolorami i kubistycznymi formami malarstwa Richarda Lindnera oraz poetyckimi portretami Matisse‘a. W rezultacie otrzymaliśmy ciąg czterech scenograficznych kompozycji będących mieszanką pop-artu i Riwiery Francuskiej lat 50-tych. Zdjęcia pokazują modną kobietę w nadchodzącym sezonie wg. marki Paule Ka. Do zagrania tej roli w kampanii zaangażowano francusko-kanadyjską modelkę Anais Pouliot.

Warto też wspomnieć, że Miles Aldridge realizujący zdjęcia do kampanii jest jednym z niewielu współczesnych fotografów mody, którzy nadal pracują na filmie (analogowo, czy też tradycyjnie jak wolą to nazywać puryści) unikając fotografii cyfrowej, a jego Polaroidy (mowa tutaj o fotografii natychmiastowej, której wynalazcą była Edwin Land założyciel firmy Polaroid!) uważane są za dzieła sztuki. Przy okazji tej pierwszej współpracy pomiędzy marką PAULE KA i Aldridgem powstała również specjalna edycję kolekcjonerskich Polaroidów będących hołdem dla tej odchodzącej (niestety) w niepamięć techniki fotograficznej.

Fashion photographer: Miles Aldridge (2b Management)
Top model: Anais Pouliot
Hair styling: Kerry Warn
Makeup: Isamaya Ffrench
Manicure: Michelle Humphrey


Inspirowana Pop-Artem kampania Paule Ka wiosna-lato 2016 / photographer: Miles Aldridge

źródło: Paule Ka press room, Fashion Gone Rouge


[one_sixth]
[/one_sixth][five_sixth_last]

Autor wpisu: Tomasz Mosionek

Wydawca i redaktor naczelny Promodels Magazine. Właściciel agencji specjalizującej się w promocji marki w internecie i SEM. Producent sesji zdjęciowych oraz eventów. Doświadczony fotograf z korzeniami ‘analogowymi’. Pasjonat Polaroida. Humanista wierzący, że najważniejsze w tym co się robi to w pierwszej kolejności aby być zawsze człowiekiem a oczekując od świata zmian, powinno się zaczynać najpierw od zmieniania siebie.[/five_sixth_last]