Francja mówi stop chudym modelkom. Rewolucja w świecie mody? Zobaczcie cały Kalendarz GAGA Models 2016 Exclusive na Promodels Magazine

Inspirowana Pop-Artem kampania Paule Ka wiosna-lato 2016

W nowej wiosenno-letniej kampanii reklamowej marki Paule Ka legenda fotografii mody Miles Aldridge musiał zmierzyć się z zadaniem interpretacji mody wysokiej na której opiera się ten dom mody. Alithia Spuri-Zampetti, nowy dyrektor kreatywny Paule Ka i Miles Aldridge zainspirowali się odważnymi kolorami i kubistycznymi formami malarstwa Richarda Lindnera oraz poetyckimi portretami Matisse‚a. W rezultacie otrzymaliśmy ciąg czterech scenograficznych kompozycji będących mieszanką pop-artu i Riwiery Francuskiej lat 50-tych. Zdjęcia pokazują modną kobietę w nadchodzącym sezonie wg. marki Paule Ka. Do zagrania tej roli w kampanii zaangażowano francusko-kanadyjską modelkę Anais Pouliot.

Warto też wspomnieć, że Miles Aldridge realizujący zdjęcia do kampanii jest jednym z niewielu współczesnych fotografów mody, którzy nadal pracują na filmie (analogowo, czy też tradycyjnie jak wolą to nazywać puryści) unikając fotografii cyfrowej, a jego Polaroidy (mowa tutaj o fotografii natychmiastowej, której wynalazcą była Edwin Land założyciel firmy Polaroid!) uważane są za dzieła sztuki. Przy okazji tej pierwszej współpracy pomiędzy marką PAULE KA i Aldridgem powstała również specjalna edycję kolekcjonerskich Polaroidów będących hołdem dla tej odchodzącej (niestety) w niepamięć techniki fotograficznej.

Fashion photographer: Miles Aldridge (2b Management)
Top model: Anais Pouliot
Hair styling: Kerry Warn
Makeup: Isamaya Ffrench
Manicure: Michelle Humphrey


Inspirowana Pop-Artem kampania Paule Ka wiosna-lato 2016 / photographer: Miles Aldridge

źródło: Paule Ka press room, Fashion Gone Rouge


Autor wpisu: Tomasz Mosionek

Wydawca i redaktor naczelny Promodels Magazine. Właściciel agencji specjalizującej się w promocji marki w internecie i SEM. Producent sesji zdjęciowych oraz eventów. Doświadczony fotograf z korzeniami ‚analogowymi’. Pasjonat Polaroida. Humanista wierzący, że najważniejsze w tym co się robi to w pierwszej kolejności aby być zawsze człowiekiem a oczekując od świata zmian, powinno się zaczynać najpierw od zmieniania siebie.


Ta strona używa cisteczek (cookies). Korzystając z tej strony akceptujesz jednocześnie używanie przez stronę cookies.
Ostrzeżenie o nagości! Na pod stronach Promodels Magazine mogą znaleźć się materiały zawierające nagość. Jeśli nie akceptujesz tego faktu sugerujemy nie korzystać z naszej strony WWW. .

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij