Kampania Salvatore Ferragamo wiosna-lato 2016 Anja Rubik dla IRO Paris wiosna-lato 2016 kampania

Kolorowa kampania Moschino wiosna-lato 2016 w obiektywie Stevena Meisela

Najnowsza kampania Moschino stworzona przez Jeremy’ego Scotta na pewno przypadnie do gustu prawdziwym fanom mocnych kolorów i kreskówkowych efektów. Projektant kolejny raz zadziwia i tym razem proponuje nam kolekcje inspirowaną placem budowy i myjnią samochodową! Zdjęcia do kampanii wykonał amerykański fotograf Steven Meisel, a zapozowały mu modelki:  Joan Smalls, Fei Fei Sun, Lexi Boling i Maartje Verhoef

Kampania zdecydowanie wyróżnia się pomysłowością, staje pod znakiem ostrych, żółtych i pomarańczowych barw oraz silnych odblasków, które przełamywane są świeżymi, niebanalnymi printami. Kropkę nad i stanowią dodatki, czyli przede wszystkim niebagatelne torebki (za które tak kochamy Moschino!). Kampanii towarzyszy przepych: głównie znaków drogowych oraz szczotek prosto z myjni samochodowych, połączony z szykowną elegancją wnętrza. Sylwetki modelek pozujących niczym Audrey Hepburn w latach 50. zestawione są z oversize’owymi koszulkami oraz sukienkami wypełnionymi komiksowymi nadrukami.

Patrząc na zdjęcia odczuwamy wrażenie innego świata, którego detale łączą się jednak z tym co już znamy, wysoki szyk i jeden prosty pomysł – to odzwierciedlenie najnowszej kampanii. Zgodnie możemy również potwierdzić, że kobieta Moschino nigdy nie przedstawia się w sposób nad wyraz poważny (nie tracąc przy tym pewności siebie), a my niezwłocznie oczekujemy już na kolejne niespodzianki od Jeremy’ego!

Ad Campaign: Moschino Spring/Summer 2016
Model: Fei Fei Sun, Joan Smalls, Lexi Boling, Maartje Verhoef
Photographer: Steven Meisel
Fashion Editor: Carlyne Cerf De Dudzeele
Hair: Guido Palau
Make-up: Pat McGrath


Kampania Moschino wiosna-lato 2016 / photo: Steven Meisel

źródło: We Are So Droee


Autorka wpisu: Agata Ulaszewska

Młoda pasjonatka mody i podróży. W przyszłości pragnie odwiedzić USA i spędzić sylwestra na Times Square. Jej inspiracją jest współczesny design ale także codzienny widok zmieniającego się świata. Nie boi się zmian głównie dlatego, że dobrze na nią wpływają. Motto życiowe Agaty to: „Nic nie dzieje się bez przyczyny”.


Ta strona używa cisteczek (cookies). Korzystając z tej strony akceptujesz jednocześnie używanie przez stronę cookies.
Ostrzeżenie o nagości! Na pod stronach Promodels Magazine mogą znaleźć się materiały zawierające nagość. Jeśli nie akceptujesz tego faktu sugerujemy nie korzystać z naszej strony WWW. .

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij