Seksowna Paula w kampanii Parah CORALLO! Monika JAC Jagaciak dla Victoria’s Secret 2016 na sportowo!

Gotowa na imprezę Magdalena Frąckowiak w Express Edition Collection

EXPRESS przedstawia debiutancką kolekcję garderoby kapsułowej “Edition”
Kolekcję prezentują”It Girls” – Suki Waterhouse i Magdalena Frąckowiak.

8. grudnia 2015 EXPRESS Inc. w New York ogłosił debiut pierwszej kolekcji garderoby kapsułowej z najwyższej półki o nazwie EXPRESS “Edition”. Kolekcja “Edition” to połączenie inspiracji kultowych klasyków z małą dozą nowoczesności; to mieszanka wyrafinowania i stylu street z naciskiem na luksusowe tkaniny, zaawansowane techniki i skupienie się przede wszystkim na szczegółach. Suki Waterhouse i Magdalena Frąckowiak to twarze nowej kolekcji, które będą jej symbolami we wszystkich drukowanych i cyfrowych materiałach marketingowych.

Jesteśmy zachwyceni, iż możemy zadebiutować kolekcją ‘Edition’, będącą wyrazem ewolucji filozofii firmy EXPRESS w kierunku łączenia mody z wybiegów modelek ze stylem street – powiedział David Kornberg, prezes i dyrektor generalny EXPRESS. – Korzystaliśmy z talentu naszego zespołu projektantów, by stworzyć światowej klasy kolekcję dla garderoby kapsułowej, łączącej w sobie styl, aspiracje oraz luz i modę. Edition to uosobienie dziewczyny EXPRESS, która jest sexy, pewna siebie, na luzie i obezwładniająca w swej indywidualności.

Kolekcja EXPRESS “Edition”, dostępna w 27 sklepach i w sieci pod adresem: express.com/edition od 1 grudnia zawiera 18 kreacji z 35 elementów garderoby w cenie od 48 do 498 USD oraz 18 dodatków do podkreślenia stylu, w cenie od 20 do 298 USD. Niepowtarzalne kreacje oferują klasyczny smoking, suknie z koronką gipiurową, bluzki z jedwabiu i szyfonu, doskonałą kurtkę motocyklową, kurtkę zdobioną, dżinsy powlekane żywicą i skórzane spodnie. Paleta łącząca kolor czarny i neutralny zawiera dodatki w kolorze ciemnopurpurowym, kości słoniowej i złotym, by stonować kreacje dla mody wielkomiejskiej.

EXPRESS to wyspecjalizowany sprzedawca mody i akcesoriów dla kobiet i mężczyzn, z ukierunkowaniem na klienta w wieku 20 – 30 lat. Firma posiada ponad 30-letnie doświadczenie i oferuje unikalne połączenie mody i jakości na wiele okazji, w atrakcyjnych cenach, zadowalając zapotrzebowanie na modę począwszy od pracy przez styl nieformalny, dżinsowy, aż po specjalne okazje.

Gotowa na imprezę Magdalena Frąckowiak w Express Edition Collection

Źródło: Centrum Prasowe PAP, Fashion Gone Rouge

Ta strona używa cisteczek (cookies). Korzystając z tej strony akceptujesz jednocześnie używanie przez stronę cookies.
Ostrzeżenie o nagości! Na pod stronach Promodels Magazine mogą znaleźć się materiały zawierające nagość. Jeśli nie akceptujesz tego faktu sugerujemy nie korzystać z naszej strony WWW. .

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij