Maja Salamon dla AnOther Magazine Autumn / Winter 2015 Wywiad z Małgosią Leitner o modelingu i życiu agencji Avant Models

Fatalne zauroczenie kampania społeczna MTV EXIT z 2011 roku

“Fatalne zauroczenie” to ponadczasowa (niestety) kampania społeczna (uruchomiona w 2011 roku), którą uważamy, że warto przypomnieć i dzisiaj na łamach portalu Promodels.pl. Każdego roku 640 tysięcy kobiet i dzieci skuszonych obietnicą lepszego życia jest zmuszanych do niewolniczej pracy i prostytucji. Przeciwko temu zjawisku wystąpiła funkcjonująca od 2004 roku fundacja MTV EXIT (której celem jest podnoszenie świadomości społecznej młodych ludzi i walka z handlem ludźmi na terenie Europy i Azji) zlecając wyprodukowanie klipu nowojorskiej agencji Y&R. Muzyka napisana została specjalnie do tej produkcji przez Bethany Cosentino, liderkę zespołu Best Coast oraz kolektyw muzyczny Black Iris. Autorem animacji jest Edouard Salier.

źródło: KampanieSpoleczne.pl

Ta strona używa cisteczek (cookies). Korzystając z tej strony akceptujesz jednocześnie używanie przez stronę cookies.
Ostrzeżenie o nagości! Na pod stronach Promodels Magazine mogą znaleźć się materiały zawierające nagość. Jeśli nie akceptujesz tego faktu sugerujemy nie korzystać z naszej strony WWW. .

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij