ELLE Man – nowy tytuł dla mężczyzn wystartuje już 21-go października!

6345
Na okładkę pierwszego polskiego numeru Elle Man zaproszony został aktor Marcin Dorocińsk, który dla wielu jest nowym symbolem męskości.
Na okładkę pierwszego polskiego numeru Elle Man zaproszony został aktor Marcin Dorociński, który dla wielu jest nowym symbolem męskości.

Elle Man Polska …  Co za fantastyczna informacja!

Mężczyźni sukcesu, mieszkańcy dużych miast, świadomi swojego stylu. To do nich skierowany jest pierwszy numer magazynu ELLE Man, który zadebiutuje na rynku 21 października. Wydawcy nowego tytułu zachęcają swoje czytelniczki do polecania męskiego odpowiednika swoim partnerom. Mężczyznom śledzącym trendy, świadomym swojego stylu i doskonale czującym się w miejskiej dżungli. ELLE Man ma stać się przewodnikiem po trendach dla mężczyzn.

Polskie ELLE jest biblią mody dla kobiet, natomiast ELLE Man chce być przewodnikiem po trendach dla mężczyzn. Społeczność ELLE to dynamiczne, młode kobiety świadome swoich potrzeb i oczekiwań. Społeczność ELLE to także coraz bardziej świadomi mężczyźni. Mężczyźni, którzy mają dobry gust, interesują się modą, nowymi trendami i widzą, że ELLE to część ich świata – mówi  Michał Helman, dyrektor wydawniczy i promocji Burda Media Polska.

Polskie ELLE jest na rynku od 21 lat. Przez ten czas istotnie wpływało na to, jak Polki myślą o modzie i stylu życia. Dziś z marki, która kiedyś była oknem na świat, przekształca się w ambasadora polskiej zmiany. Zmiany świadomości mody, kultury i stylu życia. Nie tylko Polek, lecz także wszystkich Polaków! Przez te ponad dwie dekady mężczyźni w Polsce stali się znacznie wrażliwsi na to, jak wyglądają, w co są ubrani, jak i czym pachną, jakie noszą okulary, buty i zegarki. Teraz ELLE jako ekspert w dziedzinie światowych trendów będzie także ich przewodnikiem – dodaje Michał Helman.

Wraz z pojawieniem się pierwszego wydania ELLE Man na rynku zadebiutuje także sekcja internetowa elleman.pl, w której Czytelnicy znajdą jeszcze więcej inspiracji: najnowsze światowe trendy w modzie, sylwetki polskich projektantów, porady ekspertów, listy zakupów, ciekawe wywiady z ludźmi biznesu, show-biznesu, kultury. Pierwsze wydanie ELLE Man ukaże się w nakładzie 50 tysięcy sztuk z ceną okładkową 11,99 zł. Wspierać je będzie kampania promocyjna w radiu (RMF FM, Radio Kolor), internecie (Focus.pl, National-geographic.pl, Wirtualnapolska.pl, Chip.pl), a także akcje mailingowe oraz działania w social mediach. Wydawcą ELLE man jest Burda International Polska.

źródło: Elle Polska