Dior ‘Glowing Gardens’ makeup na wiosnę 2016 Już 4. lutego w Hiszpanii światowy finał Fresh Faces 2015!

Dieta modelki i zdrowy tryb życia

Artykuł dzięki uprzejmości Avant Models ze strony badzmodelka.pl

Większość z nas patrząc na nienaganne figury modelek, zastanawia się „Jak one to robią?” lub „To niesprawiedliwe, że ona ma taką piękną figurę!”. Jednak nikt nie rodzi się z perfekcyjną sylwetką i każda z modelek poświęca dużo czasu, aby ją uzyskać. Nie wierz w historie o tym, że modelki jedzą wyłącznie sałatę i popijają ją wodą. Żeby mieć energię do pracy podczas długich sesji zdjęciowych lub pokazów, modelki muszą dbać o swoje zdrowie i regularne posiłki! W naszym krótkim przewodniku doradzimy Ci co jeść i jak ćwiczyć abyś i Ty mogła pochwalić się zdrowym i pięknym ciałem!


Ale ostrzegamy: zdrowy tryb życia wciąga i daje niespożytą energię!
Możesz też uzależnić się od niektórych przepisów naszych modelek! :)


Dieta

Idealną sylwetkę możesz uzyskać tylko dzięki połączeniu zdrowego odżywiania z ćwiczeniami. Jednak pamiętaj, że to właśnie dieta w 70% decyduje o sukcesie, czyli o perfekcyjne figurze. Przygotowując posiłki musisz zadbać o ich różnorodność. Jedz białka, węglowodany i tłuszcze. Nie zapominaj o dużej ilości warzyw i owoców!

Pewnie wielokrotnie słyszałaś o tym, jak ważne jest śniadanie. To ono daje energię na cały, długi dzień! Podczas wyjazdów, w zawodzie modelki często zdarza się tak, że jest to jedyny posiłek zjedzony „na spokojnie”, w kuchni, przy kawie :) Potem modelki cały dzień spędzają na sesjach zdjęciowych czy też biegnąc z jednego castingu na drugi. Dlatego tak ważne jest aby ich i Twój pierwszy posiłek w ciągu dnia był naprawdę pożywny. Najwięcej energii dadzą Ci węglowodany. Ranek to najlepszy czas, żeby je jeść. Po ich zjedzeniu długo nie czujesz głodu i jednocześnie masz siłę do pracy przez kilka następnych godzin.

Co jeść na śniadanie? Przedstawiamy śniadaniową wersję na słodko i na słono :) Wszystkie przepisy są niezwykle proste i szybkie w przygotowaniu!


nicol-owsianka
Nicol proponuje owsiankę z owocami!
Składniki:

  • szklanka wody/mleka
  • 5 łyżek płatków owsianych
  • cynamon
  • odrobina soli
  • banan (lub inny ulubiony owoc)

Przepis:
Do gotującej się wody wsyp płatki owsiane (wodę możesz zastąpić mlekiem lub wymieszać je pół na pół), następnie dodaj do nich odrobinę soli i cynamonu. Wszystko dokładnie wymieszaj. Trzymaj na małym ogniu przez około 5 minut, co jakiś czas mieszając.
Kiedy płatki będą już miękkie, przełóż je do miseczki a na wierzch wkrój ulubiony owoc.
Smacznego!


Jeśli wolisz jeść śniadanie „na słono”, polecamy sałatkę z ciecierzycą i kolorowymi warzywami. Bogata w białko ciecierzycą da CI dużo energii, a warzywa dodadzą niepowtarzalnego smaku.

Składniki:

  • ciecierzyca (z puszki lub sucha)
  • pół papryki czerwonej i pół żółtej
  • 10 pomidorków koktajlowych
  • garść ulubionej sałaty (może być np. roszponka czy rukola)
  • szczypiorek
  • garść ulubionych kiełków
  • oliwa
  • sól, pieprz

Przepis:
Ciecierzycę (gdy używasz suchej, namocz ją dzień wcześniej w wodzie i następnie ugotuj do miękkości). Paprykę, pomidory i szczypiorek poszatkuj. Połącz wszystkie składniki, polej odrobioną oliwy i dopraw do smaku. Jeśli lubisz mięso, możesz dodać do sałatki np. rozdrobnioną pierś kurczaka.

danie-czerwona-miska


Wiele osób zjada w pośpiechu śniadanie, wychodzi z domu i zapomina o kolejnych posiłkach. To wielki błąd. Regularne jedzenie jest niezwykle istotne. Co 3-4 godziny powinniśmy coś zjeść, chociażby drobnego, żeby dostarczyć naszemu organizmowi energii do dalszej pracy.


Jako lekka, przedpołudniowa przekąska świetnie sprawdzi się owoc (np. pyszne polskie jabłka), garść orzechów czy jogurt naturalny.

Po południu przychodzi czas na kolejny, pożywny posiłek. Najlepiej zjeść wtedy coś ciepłego. Wybieraj rybę lub chude mięso i sporo warzyw. Stanowią idealne połączenie. Nie masz pomysłu na zdrowy posiłek? Spójrz na propozycję Zosi! Gwarantujemy, że smakuje równie dobrze, jak wygląda :)

Zosiowy przepis na pysznego łososia, pieczonego pod bazyliową kołderką, czyli jak dobrze może smakować rybka połączona z pesto! ;)

Składniki na jedną porcję:

  • Flet z łososia (wielkość zależy od Waszego apetytu
  • Małe, słodkie pomidorki (n.p cherry) – dwie garści
  • Odrobina soku z cytryny
  • Bazyliowe pesto
  • Pestki dyni, słonecznika, orzechy pistacjowe (niekoniecznie, ale ja dodaję dla smaku)
  • Garść świeżego szpinaku lub innych liści
  • 1 łyżka oliwy

Przygotowanie:
Fileta dokładnie umyć i osuszyć. Pomidorki umyć i pokroić na połówki. Rozgrzać piekarnik do 180 stopni. Rybę skropić odrobiną soku z cytryny i włożyć do żaroodpornego naczynia (lub na blachę wyłożoną odrobiną papieru do pieczenia). Wierzch łososia przykrywamy równomiernie dość grubą warstwą pesto i kładziemy kilka pokrojonych pomidorków. Te, które zostaną, układamy obok ryby. Pieczemy ok 20 minut. Po tym czasie ryba powinna mieć już piękny różowy kolor, pysznie pachnieć i być gotowa. Przed podaniem możemy ułożyć na talerzu liście szpinaku lub innej ulubionej zieleniny, położyć na to jeszcze ciepłe pomidorki, skropić delikatnie oliwą, a obok położyć naszą świeżo upieczoną rybę. Ja dla smaku posypuję całość pestkami dyni, słonecznika i pokruszonymi wcześniej pistacjami. Smacznego!


Wieczorem, po całym dniu pracy, nie można zapomnieć o kolacji. Staraj się jeść ostatni posiłek maksymalnie 3 godziny przed położeniem się spać. Wtedy organizm będzie miał szansę strawić posiłek, a kalorie zostaną spalone, a nie odłożone w postaci tłuszczu.


Na kolację wybierz lekkie produkty. Najlepiej sprawdzi się nabiał oraz większość warzyw. Jeśli lubisz mięso, możesz je zjeść duszone lub gotowane. Unikaj jednak cukrów i węglowodanów. Staraj się wieczorem nie jeść już owoców (są zdrowe ale zawierają dużo cukru), zostawiając je na śniadanie czy przekąskę w ciągu dnia.

W ciągu całego dnia nie zapominaj o piciu. Lekarze zalecają, aby pić minimum dwa litry płynów dziennie. Najważniejsza jest oczywiście woda, ale świetna jest również zielona herbata czy kawa zbożowa. Pewnie każda z Was uwielbia koktajle! Zrobione samodzielnie, bez niezdrowego cukru, mogą być świetną przekąską w ciągu dnia. Nasza (Avant Models) modelka Ola Stęplewska uwielbia ekspresowy koktajl truskawkowy :)

Składniki:

  • 250gr truskawek (mogą być mrożone)
  • kefir
  • łyżeczka siemienia lnianego
  • kilka listków mięty

Przepis:
Wszystkie składniki wkładamy do miksera. 20 sekund i gotowe! :) W lecie do gotowego koktajlu możemy dodać kostki lodu.

Nie ma jednej uniwersalnej diety, odpowiedniej dla każdego. Najważniejsze, żebyś polubiła zdrowe odżywianie, odkryła tysiące smaków, które dają warzywa, owoce, kasze. I choć zrezygnowanie ze słodyczy czy innych niezdrowych przekąsek bywa trudne (nasze modelki też czasem tęsknią za słodyczami :)), to egzotyczne podróże i nowe smaki z całego świata są najlepszą rekompensatą!


źródło: badzmodelka.pl

Jeżeli marzysz o karierze modelki, więcej informacji o dietach, pozowaniu, ćwiczeniach i pielęgnacji cery znajdziesz na stronie www.badzmodelka.pl

Ta strona używa cisteczek (cookies). Korzystając z tej strony akceptujesz jednocześnie używanie przez stronę cookies.
Ostrzeżenie o nagości! Na pod stronach Promodels Magazine mogą znaleźć się materiały zawierające nagość. Jeśli nie akceptujesz tego faktu sugerujemy nie korzystać z naszej strony WWW. .

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij