Kolorowa kampania Moschino wiosna-lato 2016 w obiektywie Stevena Meisela Francja mówi stop chudym modelkom. Rewolucja w świecie mody?

Anja Rubik dla IRO Paris wiosna-lato 2016 kampania

Iro Paris to francuski szyk zmieszany z nonszalanckim stylem ulicy Nowego Jorku. Marka czerpie inspiracje z kobiet, które starają się rozwijać i eksperymentować ze swoim wyglądem. Firma założona została przez braci Laurenta i Arika Bitton którzy tworzyli kiedyś zespół rockowy i w tym czasie mogli też odnaleźć inspiracje dla stworzonej w 2002 roku marki odzieżowej. Zainspirowani ‘fajnymi’, asertywnymi i posiadającymi własny styl kobietami w swoim kręgu rockowych przyjaciół zaczęli tworzyć ubrania inspirowane latami 70′ i 80′, które należy określić właśnie mianem ‘rock-chick’. W 2005 roku otworzyli pierwszy butik w Paryżu a rok później rozszerzyli asortyment o stylowe dodatki.

Nazwa firmy (IRO) wywodzi się od japońskiego słowa oznaczające coś kolorowego, ale w ich kolekcjach nie znajdziemy zbyt wiele kolorowych ubrań. Dominują kolory szary, czarny i biały oraz kilka innych stonowanych odcieni. Chociaż wpływ rockowego stylu i mody francuskiej ulicy jest mocno widoczny w kolekcjach Iro to nacisk położony jest też na wykorzystaniu dobrej jakości materiałów, głównie skóry ale także kaszmiru, jedwabiu, cienkiej bawełny i grubej wełny.

Do najnowszej kampanii reklamowej wiosna-lato 2016 marka Iro Paris zatrudniła już po raz drugi naszą polską supermodelkę Anję Rubik! Piękne i utrzymane w klimacie “rock-chick” zdjęcia wykonał fotograf Collier Schorr. Anja na zdjęciach niezależnie czy ubrana jest w skórzaną ramoneskę i skórzaną mini, czy w seksowną małą czarną sukienkę  emanuje rock and roll-em i wspaniale oddaje klimat marki Iro Paris.


Anja Rubik dla IRO Paris wiosna-lato 2016 kampania

źródło: IRO Paris, Fashion Gone Rogue


Autor wpisu: Tomasz Mosionek

Wydawca i redaktor naczelny Promodels Magazine. Właściciel agencji specjalizującej się w promocji marki w internecie i SEM. Producent sesji zdjęciowych oraz eventów. Doświadczony fotograf z korzeniami ‘analogowymi’. Pasjonat Polaroida. Humanista wierzący, że najważniejsze w tym co się robi to w pierwszej kolejności aby być zawsze człowiekiem a oczekując od świata zmian, powinno się zaczynać najpierw od zmieniania siebie.


Ta strona używa cisteczek (cookies). Korzystając z tej strony akceptujesz jednocześnie używanie przez stronę cookies.
Ostrzeżenie o nagości! Na pod stronach Promodels Magazine mogą znaleźć się materiały zawierające nagość. Jeśli nie akceptujesz tego faktu sugerujemy nie korzystać z naszej strony WWW. .

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij